Stress

Om jag ska med tre ord beskriva min dag stress stressad stressigt. Hur kan det liksom bli så?
Tyckte ändå att min plan var bra att lämna "packning" på förmiddagen till föris och fritids. Fanns ju även en baktanke att få en lite mjuk start och mindre spännande sedan när klockan är slagen att gå.
Tur att Elsa är stor nog att kunna följa med Elin och jag gick med Emmy. För annars vet jag inte hur jag ska kunna lämna två barn och vara på jobbet inom 30 min...hmm... startade bilen 12.43 🤔
Ja ja...väl på jobbet så börjar alltid måndagen med personalmöte. Väldigt roligt att vara tillbaka. Hade liksom längtat fast jag INTE märkt det. Full rulle hela kvällen och det märktes på barnen att dom längtat.
"Kan inte du jobba söndagar"
"Vi skulle vilja hjälpa dig mer"
"Vi vill baka MER"
"Vore så coolt om vi kunde göra slime"
Ska bara veta hur mycket slime jag har gjort i sommar 😆
Favoriterna är i varjefall kladdkaka helst med daim täckt, cup cakes, vanilj bullar och godis kaka. Eller spela vanliga spel och umgås är super viktigt, skratta och ha kul i stallet =kompisar=
Vi ses imorgon och hela veckan/städaren