Ullareds Marita

Söndag underbara söndag med sovade barn lite här och där. Hade tänkt en picknick i det gröna med solsken och lekande barn. Nä bara regn och rusk....fika och bak väder. Vi gjorde ett lek och kaffe besök på hagavägen.

 

 

Sedan hem för lunch och sen hur det går med trädäcket/altanen. Vet inte vad vi ska kalla det för...

 


Sms till min mor:
1. Kan inte du baka en kladdkaka/Sverige kaka åt oss jag tar med hallon och grädde.
Svar
Har inte du egna ägg?
Sms till min mor:
Nä tyvärr slut.
Sedan skickade jag på eftermiddagen och frågade hur det gick...
Svar
Det är klart.
Alltså på riktigt hon är min bästa konditor.
Kladdkaka (seg) med grädde och hallon.
Äppel muffins
Choklad rutor
Allt bakat med kärlek till mig, hennes dotter.
För att göra det hela lite roligare fikade vi i MIN lekstuga som måste vara över 35 år gammal.

En bild från igår