Ett leende

Johan 
Du, min man. Du, som får mitt hjärta att slå extra volter ibland. Du, som har de där gröna fantastiska ögonen som jag föll pladask för. Du, som kan lägga saker och ting som ingen annan kan, sedan komma ihåg och säga det till mig. Du, som gör livet enklare att leva. Du, som kan få mig grymt arg och alldeles ledsen. Du, som har gjort mig till det 2 bästa man kan vara i livet - mamma och fru. Du, som gett mig det finaste man kan få - våra barn. Du, MR diesel - jag älskar dig på mitt lill vis som bara jag kan.
Du, Jag kan inte annat göra än mitt bästa -älska oss, för dom vi är. Du, Alla är vi olika. Du, betyder oerhört mycket för mig -för oss. Du, på vårt vis kan jag leva med mina och dina brister -för det mesta möts vi med varandras kärlek, inte alltid.
 
 
En sak att ta med sig i livet -somna aldrig osams. Njut och ta vara på varandras sällskap. 
Undra vad dagen bjuder på imorgon?