Semester väder

Äntligen kom lite bättre vänder men jag gillar inte för varmt heller utan lagom mycket för mig är bäst. Den här semester veckan har inga planer och måsten utan helt spontant. Idag bjöd dagen på bad, leka och bus med Alma och Karin. Utflykt till Malmen
Dricka vatten kan vi alla fast på olika vis
Blåbär smakar bra, dom första för i år Hem och göra lunch och mellis. Mycket trevligt och få sällis. Senare på eftermiddagen blev det pool städ och salt påfyllning och det var väldigt välbehövligt. Jag som Jenny och dessutom har en CP-SKADA ska kanske inte....Jag kan × jag vill × jag vågar × jag hörde mina föräldrar i huvudet. Min envishet så övervinner vi mycket tillsammans som balansen. Får se dagens städning som träningspass och styrkepass. Gick.ju bra men kunde inte låta bli att tänka på att jag inte räcker till men jag fixade det och det är ju huvudsaken. Vidare till mitt barndomshem som inte är handikapp anpassats, mycket går på vilja och glädje. Emmy. Hade verkligen längtat efter leksakerna. Såg inte röken av henne.