Anteckningar från ett år sedan

På lördagen den 4 juni efter 13 hämtar du mig. Vi åker till julö och planerar har mysfika för det önskar du dig. En lung myshelg innan måndagen som då är röd och den 6 juni Vi åker sen till statt lämnar av det du inte lämnat på morgonen med elsa Elsa är antingen med mormor eller Stefan för hon och Elin rider Johan, Johan är på kross Kl 20 åker vi till Bie för Johan Johan har kommit hem och vi äter meckar bil Söndagen grillar vi med Gonzalo hos er Vi försöker få henne att dricka något äta mellis men nej hon biter ifrån Nervös NEJ HON ÄR INTE NERVÖS, förklarar lugnt för dom andra att det är lugnt vi har känt varandra så länge så lugnt hon kan rikta sin drustration etc på mig Vi kommer i väg 20 vrååålhungriga efter piffandet av planerings kort fjärilar gåvopåsar letande efter sultans snöre. Vi åker till Bie träffar barnen och gubbarna och äter ihop Nu är jag och Johan hemma, efter en lång dag för honnom på kross och mysig em kväll Efter djulö åkte jag och Jenny till statt för att kolla dukningen (vi har båda kontrollbehov) Märker att hon är nervös fast hon inte medger, för när vi kommer dit blir hon mera sammanbiten tyst lätt irriterad säkert ont i huvudet Väl där strålar vi samman med hennes "barnvakt gäng" som ska passa barn som är med på bröppet Inte mycket är gjort dammigt ostädat så vi blir väl alla lika snopna MEN på måndagen visar det sig att det var obefogat att bli uppstressad av den situationen. Dom hade koll trots allt 😊 På söndagen lunch åker vi tillbaka till Bie och äter lite grill plock som Jenny Johan bjuder oss på och en grannfamilj på 😃 Jag börjar bli lite smått nervös för att hålla tal och undrar varför jag ska. Plåga mig så men vill göra något fint minnesvärt för min barndomsvän hon höll ju tal för mig på mitt bröllop och lovade att hålla i klänningen på dass även om det skulle vara nr 2. Så bara bita ihop se framåt men skit vad nervös jag blev på måndagen, ville ju att allt skulle klaffa på hennes dag, deras dag. Men alla vet ju att det för det mesta är lite mera brudens dag 😜