Välbehövligt

Ibland får jag stanna upp och tänka två gånger för alla är vi olika. Som igår när det står klippning i kalendern. Det fanns inte så många tider att välja och vraka mellan. Så jag slog till på 14.45. Här tänkte jag bara en gång! Emmy har klippt sig MEN har förskole tid 14.30...hmmm här har det liksom redan kört ihop sig... och fem barn som ska ut genom dörren. Jag ringer lite samtal hit och dit, lyckas få ihop det. Åh så måste barnen ha fyllt 15år för att få hämta och lämna på förskola. Okej då, ingen fara Helikoern löser det. Mormor är redan upptagen taxi för att ta tjejerna till Ridskolan. Eftersom jag börjar jobba 15.00. På nått konstigt vis läser det sig även denna gång. Lämna några minuter tidigare på förskolan, + 7 det är bara och åk och frisören var ca 7 minuter sen....
 
 
Deras två års elev har varit i farten. Elsa blev nöjd. Elin fick jag inte med på bild men hon klippte av sig 2-3 cm och plattade håret.