Bilar

Planerat sedan länge att på söndag då finns det tid att åka till stan och ladda upp för vintern. Mitt mål var att vara på Intersport till 11.00. Barnens mål vet jag inte men hur som helst lekte dom höst för glatta livet. Så kommer jag där och säger: nu barn  behöver vi kommer iväg. 1 tycker  att det ska bli roligt. 1 vill inte med alls 1 vill inte pröva kläder. Aj aj  inte så bra utgång läge. I bilen kom vi men 20 minuter försent än vad jag hade tänkt. Med kläder och matlåda i handen hoppade Emmy av hos mormor.
Efter två timmar på Intersport så syndes jag inte bakom klädhögen. En av oss hade jätt upp och lagt sin jacka på golvet och slagit läger. 
 
 
Dubbla bonuspoäng och 20% på junior kläder.
Äta på buger kung, det var ju bara ett måste och för gick vi 10%.
När vi kommer och ska hämta Emmy så har dom bakat annans paj (är så gott) även bakat vaniljbullar(17st försvann)
Vi har åkt rätt mycket bil hit och dit inte bara idag utan andra dagar också. Att inte nått bil märke har kommitpå att barnfamiljer inte behöver gå några baksäten. Utan ett stort fram säte. Sådant jagande och tävling om att komma först. Jag gav Emmy nyckeln till bilen, så hon kunde komma först 😊
Tar en stund innan jag kommer ut. Baren leker och busar men.på en bra nivå.
 
Här har vi väntat och letat efter den tappade  nyckeln 20 min. Den fanns inte.... Jo då..i Emmy ficka hela tiden. Vilket bus!!!!