Föreläsning

Sedan en tid tillbaka bokade jobbet en föreläsning. Som jag själv har tänkt gått på själv men det har liksom inte blivit av. Blev så glad och en anningen överraskad. Eftersom denna föreläsning inte hade ett dugg med häst att göra. Utan människan, eleven och person som vi möter hela tiden eller varför inte möta dig själv. Det finns bara en av Just Dig och du är unik. Var en av många meningar som återkom under kvällens gång.
Jag är helt upprymd men också nöjd med den jag är och trivs i mitt liv = TRIVS oerhört mycket och LEVER livet FRAMÅT.
Kan varmt rekommendera  T Skölds föreläsning. Jag skratta, tänkte, grät och jag somnade inte 🤔😉
 
 
Självklart var det inplanerat att bli mätt 
 
 
T Sköld kommer till Eskilstuna i slutet av november.
Han finns på Fb med sitt företag där det finns mer information. Titta gärna in där.