4 års kontroll

4 års kontroll på BVC. Emmy var där när hon var 2.5 år och det är ett tag sedan. Kan bli en utmaning att komma i tid 8.15 men vi klev in 8.06,toppen. Vi vänta och vänta till 8.26 kändes liksom konstigt att ingen hade varit ochfrågat efter oss. Knack knack - ursäkta tänkte bara höra med er om det är vi eller ni som har missa tiden för 4 års kontroll. - Emmy, ringde jag till igår och ändrade tiden till den 30/4 Jag tänker på RIKTIG är det sant men typiskt mig. - Nja ingen som har ringt, har inga missade samtal. Är du upptagen nu? - Nej det passar bra att vi ses nu. - Tack! Tack och Lov gick det att lösa. Finns fler Emmy och MinEmmy hade blivit ihop blandad. Denna gång var det INTE jag som hade virra ihop det. Emmy 116 cm 23,5 kg Ser och hör helt normalt ( vilket jag kan undra över ibland) Springa, hoppa och gå balansgång klarde hon galant. Pratar och ritar sitt hus med trapp och sängar Pärlar ett armbnd med mönster,räknar och säger färger Lite stolt är jag, Emmy är vänsterhänt = bra gjort.
Själv var hon också stolt ♥️