Fredagen den 13/4

Oj oj vad veckorna flyger iväg!! Äntligen mer vår i luften. Nu är det på gång! Ja allt har rulla igång, Jobb i Södertälje, förskola och fritids, kvällis och andra aktiviter. Gäller att följa med i rytmen, tycker att jag får det mesta att fungera. Även fast veckan har varit full så har jag träffat 4 av mina närmsta vänner. Känner mig rik att ha så många riktiga vänner så nära och till er andra: jag tänker på er varje dag tex den här maten lagade alltid vi tillsammans, dom här kaffe muggarna drack vi alltid ur, dom här blommorna kom du alltid med. Om det inte är lika ofta som vi ses längre så finns du/ni i mina tankar. Ni Alla betyder mycket för mig. Fredagen den 13/4 inte har det hänt något konstigt eller allvarligt, skönt.
Emmy och försöker äta förmiddags mellis ute. I söndags avslutade vi påsklovet som vi började helgen med Gissning 😉
Ska nog helt allvarligt räkna på det här med att äta Tahi Buffé 😜 Vi bara älskar maten, rekommenderas varmt.