Udda Tider

I början av veckan var det totalt förvirring som jag har dela medling av i ett tidigare inlägg. Hem i brevlådan kom det att det var dags att ansöka om barnomsorg på udda tider (det behöver man göratvå gånger om året) Börja tänka tillbaka i tiden hur det var innan vi ansökte och fick ett ja! Jo,det har jag pröva på i början av veckan. Allt negativt som finns med att jobba kväll gick jag igenom. Sena kvällar och försent att sitta med läxor,alltså vilket krig ! Jag tänkte bara en dag till sen är det över. På torsdag morgon var en av tjejerna så slutkörda att hon helt enkelt inte orka upp och stressa iväg till skolan och på fredag morgonen somnade hon om. Jösses tänkte jag, hur klarade vi detta innan? Men jag älskar mina barn och därför är jag så tacksam över att kommunen har barnomsorg på udda tider. ♥️ Burkar också tänka på hur lycklig jag är som ett jobb att gå till🐴
SkötarLördag🐴
Taco-kväll Efter veckan som gått så kommer jag inte att tveka att ansöka igen.