Vardag !

Vinka hejdå vinka hejdå till det underbara sommarlovet. Idag var det fritids start för Elin. Elin tyckte det skulle bli lite spännande. Det fick bli så att jag följde med henne in med ombytes kläder, hälsade på fritidspedagogerna och pratade lite. Emmy hon ville till förskolan ända in i det sista sen skulle hon INTE men tyvärr fanns det inget val. Emmy höll mig stenhårt i handen och tittade runt med stora ögon. Elsa hon hade en annan start idag-ridskolestart! Vi handlade tilsammsns till kiosken på jobbet sedan åkte vi till jobbet och åt en väldigt försenad lunch. Vilken underbar tisdag, lite regn men vad gör det!? Fram med alla sortens regnkläder och gummistövlar. Jag har nog slagit rekord i toast försäljning på en vardag ! Kul att det uppskattas med kiosk som ikväll var välbesökt. Ni vet när man åker från jobbet med ett leende då känns det bra! Många härliga sommarminnen, barnen kom på led för att berätta. Alltså när jag kommer hem så har barnen tillsammans med våran kvällis baka jordgubbstårta helt från grunden. Det bästa av allt, vet ni vad det är? Att den står i mitt kylskåp!!