Is show 2018

Oftast är det så att ”vi förenings människor” är med i flera föreningar med andra sporter.

Så är det i vår familj. Vi är helt nya i BKK (Backa konståknings klubb.) I lördags hade föreningen sin årliga Is Show !! Vi var oerhört imponerade och stolta vad alla ideella gör för barn och ungdomar, det var så fint❄️ Sagan var bra skriven så att alla grupper var med och visa upp sitt på sin nivå.

 

13-14.15 var Is showen uppdelad i akt 1, akt 2 med 20 min paus i mellan. Vi möttes av en affisch med infon vid entrén. 

 

 

50kr i entré och barn under 15 år går in gratis. 

Lotterier men fantastiska priser 20st eller 3st för 50kr

Kiosk med låga priser 5kr, 10kr, 15kr och 20kr mycket mycket hembakat.

Med detta skrivet vill jag få sagt att vi får inte vara för fega med att ta BETALT!

 

Ärligt jag höll på att sätta i halsen men det var bara att betala. Efter showens Slut så kände jag mig alldeles varm i hjärtat av att möta Elins leende. Det är värt mer än 50kr.