Stockholm

Oerhört roligt att att ge varandra julklappar. Just denna var en gemensam  till varandra och även slå ihop att jag snart fyller också.
Lediga från jobb och en man hemkommen från kick of i Sälen så var det bara att ta tag i det barnfria dygnet. Planera restid, var finns parkeringar omkring Gustav Adolf torg, pack och åter packa. För en gång skull var Alla i familjen taggade att komma iväg i TID.
Jag är tacksam över människor som tycker om
att köra bil och då menar jag inte köra fram och tillbaka till från sitt hem till Katrineholm. Utan en van bilåkare som åker land och rike runt. När vi åker iväg på äventyr så är det oftast J som kör och jag blir så rastlös... har tidningar, mackor, fika, nötter osv..
Att komma fram i Stockholms innerstad ben vi inte föräns vi kommer närmare. Måste ändå säga att det gick utmärkt, visst tjocka det på med bilar i alla filer och mämniskor. Med 45 min marginal så hitta vi parkering vid slotten så var det bara att gå en liten snutt över bron och troget.
Jag har aldrig varit på Hamburge börch lite likt Wallmans om ni varit där? Kanske för att det är samma ägare sedan 2010
Som en dokumentär genom Dannys karriär och barndom. Tanke, humor, dans, sång och god mat med nya smakupplevelser.
Rischips, mycke kål i olika smaker å färg, lite buffe plock mycket trevligt upplagt.
 
Ska inte avslöja för mycket om
showens innehåll men vilket band, dansare och att dom använder sig av tekniken på
många vis som gör att det inte blir ”tråkigt”. Vi var på 107 showen !!
Ta er tiden och åka och upplev Danny
om inte annars ljus tekniken.
Nöjda är vi och väldigt trötta men det löser sig.