Sjuk

När vi äntligen fått allt på rull och papper, samtal hit och dit så får Emmy något höjd temp och jag tycker inte hon är 100% sig själv. Kan också vara att hon fyllt 4ÅR 😜 
Börkade måndagen med att anmäla Emmy sjuk. Svårt det där... Emmy säger mamma jag har ont i huvudet och jag fram med en temp som inte är 10% säker, jag brukar lägga till lite. Den visar 37.7....i värsta fall blir det någon sorts inflänsa av det. Lite låg var hon fram till eftermiddagen sen helt som vanligt.
Jag som person gillar inte vara still tur att jag kom i väg till jobbet. Mitt huvud började planera morgondagen då städarna kommer och vi bör hitta på något som gör att ”vi” inte ska vara ivägen. Vad?
Pratar med Emmy på morgonen och hon har inte ont någonstans. -mamma vad ska vi göra? -vill du gå på stan? - ja då kan vi köpa kläder!! Vi gjorde oss klara men först ett besök på
Kungsgatan... Kaffe tarmen S K R E K
Sedan gick vi ner på stan i det fina vädret oc in på Åhléns där vi liksom blev kvar
 I vårat prat på morgon sa det inget om att pröva kläder... det gick faktiskt oerhört bra! Varg tofflor, tunika, tröja och svarta byxor 👌🏻 Får jag välja en leksak? Det blev två mindre trolls figurer. Duktigt av Emmy att gå kvar i affären utan
att försvinna 🙈 märks att hon börjar förstå på ett annat sätt, nu. Kul att följa henne.
 
 
Självklart lunch på stan, det var stort 😍