Bröllopsdag nr 2

Lite bakgrund till varför just denna dag. Det blev offentligt att vi var ett par och vi bekräftade våran kärlek till varndra ” jag älskar dig ” 2009 06 06 Förlovnings dag 2015 06 06 och prick ett år senare gifte vi oss med hela Sveriges nationaldag 2016 06 06. Vi är så tacksamma över livet och att vi fortfarande har en glöd, nyfikenhet, glädje och en lust till att växa samman ännu mer !
Mitt i skjutanden till stallet och att göra pasta sallad med kyckling så dök det upp En bröllops paket till mig. Innan jag ens hade öppnat ögonen så kom Elsa in på vårt rum och gratulerade.
Vi gissade glatt innan jag öppnade på halsband eller ring men ring kom vi fram till att det kan nog inte pappa Johan köpa till mig utan att jag är med. Så ett halsband är det! Oj oj oj så fel vi hade.
Elin och jag fixade det sista innan färden gick till stadsparken. Vilken dag med nära och kära. Det som betyder mycket att barnen i alla åldrar var mer än nöjda med dagen. Lite plock, kött, hamburgare och korv med bröd. Efterrätt vanilj hallon lakris banan annansoch chokladglass med kladdkaka eller marabu chessecake . Mätta och nöjda avslutar vi kvällen att titta på vår egna bröllops film ♥️
Katrineholms kyrka
Elsa och Ida har skrivit egna låtar om oss
Möhipp gänget har haft hemligheter för dig Tack tack för bröllops filmen