Sommarlov

Emmy har gått på sommar lov! Det startade hon med på eftermiddagen att vara med morfar i garaget, klart att bebisen fick vara med.
Nu slipper Emmy tidiga dagar och hämska kvällar. På något vis väger det bästa med att ha barn mycket mer än det hämska, som tur är. Vi var idag ett gäng som badade i poolen och vips så var alla klädda för bad, även Emmy! Men utan flyt baddräkten och inga puffar heller. Kan säga att jag var både stolt och svettig. Jag hade i mina händer kaffe och sommarlovs fika... det fick vänta istället stod jag vid poolkanten och frågade gång på gång om det går bra och om jag skulle hjälpa henne...NEJ!!! Mamma jag kan... titta... och jag tittade och tittade släppte inte blicken ifrån henne.
Byggt ett torn som kan filma Emmy, hon gör video klipp.
För er som inte vet så är Emmy 4 1/2 cyklade på två hjul i slutet av förra sommaren. Nu cyklar hon stadigt och kan sladda, åker Cross på två hjul och nu idag hoppar hon i poolen och simmar.
Vi önskar Dig ett toppen härligt sommmmarlooov, en Rapunsel var du värld z♥️