Sömn

Behöver kanske inte skriva men det är svin kallt ute och glas halt på vägarna. Nu har jag gjort det i varje fall. Vad tycker jag om detta då? Det kanske jag inte heller behöver skriva men jag och min kropp mår inte bra... Jag spänner mig och musklerna får jobba på högvarv.
Sömn är A och O för att det ska fungera men när stjälken är orolig så är det inte lätt. Igår fock jag och la mig 22.10 och somnade vid 22.30 sen var det snurr och snurr. Sov 1.5-2 timmar i stöten. Kände mig inte så speciellt trött, konstigt.
En tänkte sim jag har är att allt har snurra igång och så skönt att alla barn trivs, roligt.
kohsn är på kurs i Gbg, jag driver Taxi bolaget Lindåsen Taxi, Jennys plock, Östlunds tvätteri, Jensans mat och Trix men jag trivs på jobbet det är där jag laddar mig. En tanke satte igång och gro nu... driva något eget... vad?