Hemma dag đŸ™đŸ»

Idag Ă€r det min lediga dag ♄ Jag borde göra massor av MÅSTEN men jag tog mig en paus. Genom att varit hos massören, busbjörnen och i strĂ€ngstorp hos mina förĂ€ldrar och djuren.

Att gĂ„ till massören regelbundet har jag gjort sedan 2004 med uppehĂ„ll för barnafödande. Jag och min kropp slappnar av pĂ„ ett sĂ€tt som Ă€r svĂ„rt att förklara. En spĂ€nning i muskler och kropp som fĂ„r slappna av, vila och en mjukhet. Underbart ♄

Att gÄ in i en AffÀr som tÀnker pÄ sina kunder genom att ha 25% i hela butiken. Heja busbjörnen! Inte bara i nÄgra dagar, utan i över en mÄnad. Fick samma kÀnsla som vara i det gula varuhuset, GekÄs. Skillnaden var att busbjörnen hade vÀldigt sÄ varuvagnar.

 
Mer av hÀlften av julklapparna klara och har Àven bestÀllt frÄn jultidningarna sÄ vuxna Àr nÀstan klara ocksÄ.

Att stanna till hos mina förÀldrar försöker jag göra en gÄng i veckan. Alltid trevligt att umgÄs i flera generation. Idag kom Àven dom minsta kusinerna pÄ fika besök. 

Just nu: kompisar och syskon spelar spel 😂