Pernilla fyller år!

I tidigare blogg inlägg har ni kunna läst om att jag beställt biljetter till Pernilla Wallgrens korgshow på Rival i Stockholm. Jag hade så oerhört svårt att hitta någon bra julklapp till Johan. Efter mycket letande, frågande efter en önskelista så la jag julklapp till enbart honom på is. Att jag fyller 40 år 2019 i februari har jag vetat om länge. Så fick jag en idé. Att se över utbudet på shower eller liknade att fara iväg på tillsammans. Även passade Pernillas show in i tiden, 10/2 med hotellpaket. Så fick det bli, julklapp till Johan och present till mig själv. Vi båda blev nöjda och överraskade/ förvånade över att det var galet roligt. Pernilla bjöd verkligen på sitt LIV glädje och mer allvar! Vi är inget fan av Pernillas låtar men det behövde vi inte va. Utan det var mer upp delat i små sketcher om hennes karriär som programledare, mamma, artist, musikaler, Wallgrens Värld även en hel del musik såklart! Vi kan verkligen rekommendera denna ”magknips show” och barnen kunde också ha följt med. I tysthet har jag lovat att dom får följa med nästa gång.