En vecka in i januari

Känns som att vi alla har tagit lov från ALLT som att städa, diska, tvätta, plocka. Vet ni vad vi gör istället? Vi leker, umgås, är i stallet utan att passa massor av tider, tittar på film och gör olika aktiviteter både hemma och borta, sover över hos kompisar och hos mormor och morfar. Firar födelsedagar, ätit på resturang och gått på bio! Ja det finns så mycket skoj och här om natten byggde Elsa och Elin pussel. Det lilla ger också fina minnen och vilket samarbete dom fick ihop.

Elsa fick sminkbord i julklapp av mormor, morfar och av morbrors familj. Som hon och vi hålls på i flera dagar och plocka och möblerat. Idag kommer det att bli färdigt.

Elins rum den som städar där ser ut som den har tagit lov i veckor. -Elin du får gå plocka och städa ditt rum! -NEJ, jag orkar inte. Det förstår jag för det finns inte golvyta att stå på ens. Tänkte att jag skulle hjälpa henne snart MEN hon sover!

Emmy har fyllt år och fick så mycket fint så i hennes rum behövs det sorteras. Ända sedan vi flytta till eget hus så har vi tänkt att i KÄLLAREN där ska vi ha backar med leksaker som vi kan byta ut. Tyvärr så är allt i Emmys rum + allt som Elin och Elsa inte vill ”ha” i sina rum, liksom kaos! En annan stor händelse i Emmys liv är att hon varit napp fri sedan 30/12 och här om dagen fick hon en Barbie ambulans som hon har önskat sig i 1 år och 6 månader, äntligen kom belöningen!

Nu är frukosten intagen och jag är redo att möta städningen! (Dom andra sover men JAG tror att dom låtsas)

 Ni ser rätt... Vi har flyttat bordet 😂