Sommar REA

Jag och min gamla granne tog oss en sväng om på rean och tog oss friheten att gå på café. Vi började nere i stan och det är för mig Åhléns huset och arbeta oss uppåt för att lämna ev påsar i bilen. Påsar blev det, vi tyckte att det fanns en hel del. Det är smidigt att vara två så man kan hjälpas åt och samla ihop storlekar. Sedan sorterar vi vad passar ihop och vad som behövs fyllas på i var och ens garderob.

 

Elsa fick lite badning som fungerar sensommaren, höst och någon tjockare kofta till vintern. Passade också på att handla upp ett presentkort på smycken och dom föll henne i smaken. (Armband, tre örhängen men ljusa stenar och ett par örhängen från Biancas kollektionen) Elin fick tunna och tjocka långärmade tröjor och ett set som passar ihop till hösten. Emmy fick några sommar plagg och sedan inriktade vi oss på överdelar. För jag har gjort ett fynd i källaren på långbyxor i 122 och 128. Passar perfekt till höst och vintern. Det som passa oss mindre perfekt var det veganska cafet eller inte så, det var främmande smaker som vi inte var vana vid och det VAR gott och spännade smaker måste jag erkänna.