Mat

Mat och mat i stort och smått allt från våffla till stor rejäl kött bit från grillen. Fredag internationella matmarknad med dofter från olika länder som Italien, Frankrike, Thailand.
För mig blev det svensk mat. Lördag jobb, Cross och jag kom hem till dukat bord, första grillningen. Det fanns grillkorv,hotdogs, kött i två olika marinnander, sallad, tomt, majs, gurka, vitkål, potatissallad, kroketter, grillad majs, lökringar och olika grillsåser. Tack för allt fix!
Ett spontat firande av mannen som absolut inte ville bli firad. På kvällen sov Elin över hos en klass kompis och vi andra hade film mys med Elsa när Emmy hade gått lagt sig. Hi hi hi Emmy säger när jag läser saga... mamma jag känner att det luktar popcorn....hi hi hi På fm blev det en lååång frukost och bilmeck. Elsa åkte till stallet en stund för att hjälpa till på ett barnkalas. Jag var med in en stund men vilka söta mini ryttare som var och hälsa på KRF. Undertiden passade jag på att umgås med vännen med stort F. Vi sågs på Djulöherrgård i sol-blåsten. Ingen Elin eller Elsa ringde och undra något måste ju tyda på att dom börjar bli stora!
Många mumsiga tuggor men ännu mer prat och kaffe och Te såklart. Som ni förstår är jag liksom fortfarande propp mätt men i mellan alla tuggor har vi spela trädgårds spelet kubb tillsammans i olika konsultationer. På eftermiddagen/kväll idag var vi 6 vuxna och 7 barn, fick nästan en känsla av sommarlov, lycka, kärlek, njuta av alla barn skratt. Känner mig tacksam att få leva livet med Er !!