Nöjd? Nej!!

 8 April 💪🏻

Äntligen tid för mig Jenny. Det pratads mycket om att det är hårt klimat, att passa in. I allt detta är alla olika, snälla respektera och acceptera varandra !

Våren 2017 omkring månads skiftet april-maj efter en hal och kall vinter och det kommer en väldigt tidig vår. Härligt.  Jag känner mig trött, stressad, hungrig, problem med tänder, huvudvärk och känner mig orkeslös. Vet inte vad som får mig att ta klivet upp på VÅGEN. Siffrorna som visas får mig att tappa andan 78,8 kg! ! ! På riktigt? Är det sant?

Åtgärd ?? I tysthet bestämmer jag med mig själv att NU är STOPP.  Det är det idag också med 70,2kg i början av september. Jag är strängare mot mig själv. Att tänka ” Ät mig, vad gör det om 100 år” Till att tänka NEJ! Ät regelbundet ( 5 mindre små mål) Ät inte massor av skräp framför tvn ( digestive kex, ost osv ) och gå dit du kan! Har väl inget vikt mål mer än att må bättre psykisk och orka mer. Ångrar idag att jag inte använde mig av måttbandet. Resultat kan jag mäta ändå på kläder... hade 42 i storlek, är ekonomisk jag använder kläderna forfarande. Jag tycker att vi duger som vi är, det viktiga är att vi mår bra. Jag mådde inte bra att se nästan 79kg på vågen. Jag vågade testa att äta lite mer rätt och är nöjd med resultat.

 1 september ♥️💪🏻