Verligheten

Hej !! Hoppas skolstarten går bra för tjejerna i morgon!! Kram till er alla ♥️ Att få dom orden skrivna till sig i rätt ögonblick. Det är verkligen för mig en riktig kompis kärlek. Som barnen säger vill du bli min BFF eller komma med på min lista? Nä men skämt och sido. Här har det tvättas kläder, leta kläder, kläder är framlagda, väskor är packade, flingor, toastjärn, bröd, muggar, flingor, skålar och tallrikar är framme. Inte har jag lyckas med att få alla att sova heller. Kanske är lite spännande ändå att börja skolan efter sommarlovet?! Elin blir äldst på lågstadiet och har en ny klasslärare. Emmy blir minst på lågstadiet och börjar skolan, hallå liksom. Elsa lämnar Trygga Bie för nya äventyr i stan på Tallås. Lycka till, tjejer imorgon 🌸 T.o.m jag har lagt fram kläder till skolstarten i morgon och även pröva om jag kunde ha tunikan till byxorna 🤭 Jag ska i varje fall njuta av mitt fm-kaffe imorgon tillsammans med barnskratt från skolgården👍🏻