Jag och min bror

Hur nära står din syster eller bror dig?

Min bror.

Jag har många roliga minnen från våran barndom när vi växte upp tillsammans. När jag var 20 år och han 13 år så var det några år där i hans tonårstid som vi inte sågs så mycket. Han var med sina kompisar, dator och moppe-tiden. Han var nästan borta på Cross träning/tävling varje helg. Jag var påväg att flytta hemifrån och var på toppen av min  egna tävlings karriär. Är idag så glad över att vi fått chansen att växa upp i föreningslivet. Att fått stått bredvid och hejja på och hoppas på en bra placering. Det kväver nerver det också, vill jag lova! Som vi har kämpat och svettas för våra placeringar! Vi finns för varandra på den krokiga stigen, som jag red på och du körde Cross på. Idag har vi andra  krokiga stigar men som ändå möts i familjelivet att vara förälder. Känns som vi möts oftare nu vid middagsbordet än för 25 år sedan...?

Smaklig spis!