Sol och mera sol

Vilken underbar härlig dag det har varit eller hur? Helt ärligt så hade jag för en stund glömt bort att jag också ör mor. Jag ner på morgonen och tätt därefter kommer Emmy och sedan Johan. Alltså varför går han upp ?! Gulligt han gjorde frukost åt mig.... Första doppet i poolen hos Farbror och Svägerska, härligt.
Njuta i solen med kaffe, korvgrillning och glass och se barnens glädje. Fast det blev en del sura miner då var det snart över. Såklart lämnade vi över morsdag present till mor i Nyköping. Lite slita blev vi alla att varaute en halv dag.
MAMMA !!! Du ger bort sådant som du gärna vill ha tillbaka. Nja, Sepical vetemjöl och Triss, tre jäst för söta degar och Triss. Vad kan jag få tillbaka då?
Alla samlade och förevigade. 2020-05-31 Tacksam över mammorna som finns i våra liv.
Barnen var duktiga och smörjde in sig men JAG !