Dag 5

Sista dagen på den fantastiska läger veckan så slutade på topp. Men fina avslutnings ritter.
Förmiddagens ridning var det fokus på sitsen
Teorin hindertyper 
Lunch 
Upplandning för uppvisning på stil och tid.
 
 
 
Elsa Ida och Elin tackar för ett roligt och lärorikt läger med godis och blomma.
Vad tyckte ni var bäst om ni får välja en grej.
Elin 
Att Lego blev snällare och att jag kunde.
Elsa
Att jag fick möjlighet att ha en häst som min egen en hel vecka.
Ida
Rida ut i skogen  och galoppera 
 
 
Avslutnings fika 
Marängsviss med blåbär eller banan 
 
Plockade iordning det mesta på jobbet sedan vidare till BK tog en väldigt lång tid bara en kassa öppen. Men vi satt inte i sjön, trötta och dana men men och mycket fnitter med 4 tjejer.
 
 
Läsa något roligt på sommarlovet. Passar bra för Elsa och mig nu när Elin åker iväg till Danmark i helgen. Äntligen hemma när kl var 20.20 en efterlängtad stund i soffan. Jag själv firade in semestern med rotfruktchips och naturgodis. Tjejerna gjorde slime och åt lite fredagsmys. En välbehövlig semester MEN en häst hade ju inte varit fel 😉