Hevring

Åter igen på besök i Hevring på lekplatsen. Denna gång med picknick, mobiler och massor med vatten. Ännu en dag med stålande sol, en hetta som inte går att beskriva med ord. Utan måste dessvärre upplevas på plats. Det går endast att vara still. Det är så fint ordnat här med 4 st uteplatser med tak, bänkar och bord på gräsplanen, en scen och stora ytor att tex spela olika trädgårds spel. Kl14.00 öppnar Ishuset, vi längtar.
43 grader på riktigt vi kan inte klaga på semester vädret i varje fall. Jag frågade tjejerna vad tycket om att vara på semester vi har varit här 7 dagar. Elin och Elsa tycker att det är bra här men mycket är det som skiljer sig ifrån Sverige fast vi inte åkt så långt bort, det är lite lyx att ha en stuga här. Båda enas om att de saknar sina rum, pappa Johan (nästa gång åker vi alla, kanske tom kusinerna), kusinerna och djuren. Emmy är helt lyrisk att åka båt där bilen kan köra in, så många bra lekplatser, huden Coco♥️ Jag har inte varit här på 7 år det är så att jag får en tår i ögat när jag känner lukter av tex dansk mat eller av luften det är helt annan luft här än hemma. Alla människor som jag har lärt känna genom åren. Känner mig rik att ge mina barn dessa minnen och upplevelser som jag fick som liten♥️
Nogat, chocklad och Guf
Nogat, blåbär, chocklad och Guf
Jordgubb, kokos, chocklad och Guf