Gäst bloggare

Min barndomsvän Jag heter Hanna 25 år😉 Helt okej att jag inte säger min riktiga ålder utan får drömma säger Elin snart 7 år Kännt Jenny sen gymnasiet men vi träffades reda när vi var små 1år med våra föräldrar Vi är som helst och halvan Min syster yster och jag lillstrumpa. Vad vi gör när vi ses, ja du. Återkommer med det, nej vi pratar väl om allt och inget. Fortsätter där vi slutade när vi har våra kl 9:30 samtal med kaffe koppen nästan varje dag över telefonen. Vad sysslar jag med då. Jo jag hjälper till på öppna förskolan här i stan och som i dag när vi har secondhand med barnkläder. På fritiden älskar jag tyvärr att shoppa men har faktiskt lugnat ner mig med åren. Sen tycker jag om att pyssla (kort, presenter erc) Varje år på sommaren anordnar jag och gubben kakfest med påhittat tema för just den sommaren. I år blir det 8;de året i rad. Och Temat i år är..... Näää.. Trodde ni jag skulle berätta det. 😂 Jenny får blogga om det senare Jag och min gubbe är också blivit stödfamilj igen till en snart 3 årig pojke. Så varannan helg är det full rulle Jag säger igen för vi var det för drygt 11år sen till två andra små troll Men Jennys flickor kommer alltid att ha en speciell plats i mitt ❤️och liv oavsett vad som händer i mitt liv. Mina små pradaväskor som snart blir 11 och 7 år i sommar Den minsta hon får tyvärr vänta till efter tomten har varit här