första gången på fritidsgården

Eftersom dagen igår inte blev som det var tänkt så fick jag helt enkelt fixa lite idag. Det är bara roligt som tur är. Ibland blir det roligare att ha hjälp av barnen men inte visste jag att jag har tre barn på förmiddagen. Emmy 3 1/2 år Alma 2 år ungefär och Arvid som är bebis. Tur att jag är förberedd med bilstolar i bilen osv...tog bara en timme att bli klara och komma i väg. Alla var så duktiga, till Willys, till jobbet, en liten paus med glass, packa ur bilen och in till Gåvorna, snabb fika och så hem. Något sen lunch blev det men vad gör det på en ledig dag.

Barnen har längtat efter att fritidsgården ska öppna och det gör den ikväll. Kom hem i tid gjorde barnen som annars brukar glömma tider. Jag ska hänga tvätt, ta hand om Elsa och titta på den nya serien Farang med händerna för öronen misstänker jag. Den låter läskigt...!?
Har och har haft sådan jävuls huvudvärk. Kommer och går liksom. Inre stress?
Tänker och tänker?
Tyngder mig?
Ja nu vänder jag och vrider även tänker. Får liksom sluta leta efter orsaken.