Gnägg

Ni vet när man vill ge sina barn månen men man kan inte för jag når den inte. Ni vet när man vill sina barns trygghet men man kan inte för jag kan inte kontrollera allt. Jag skulle vilja ge alla barn även mina egna barn en kram och säga: Du vill, du kan och du vågar tex säga att du är min bästa vän, ja, jag kommer imorgon eller på måndag går jag till skolan med ett leende! Vi är starka tillsammans och vi vill, kan och vågar. 

 

 

Som många vet så är vi en familj som gillar hästkrafter fast på olika vis. Tack underbara ni att ni i föreningslivet som gör det möjligt för barnen att göra det dom tycker om 😀 Tack, jag är så enormt tacksam (så jag får tårar i ögonen) ska ni veta! Utan Er hade det inte varit möjligt att låta barnen pröva på att ha foderhäst. Nu är det nära. Barnen har nedräkning och vill att dagarna och timmarna ska gå snabbt.