Tack till livet

Dagarna bara far iväg. Har en mysig tid framför oss. Som jag skrivit innan så är oktober verkligen namnsdags månaden. Snart in i november som bjuder in till  födelsedag. I tisdags var det SÖREN dagen. Jag var lite halv seg och Emmy lekte bra med sina Barbie dockor. Då kommer det ett messenger Vad gör ni? Jag tänker inget vi gör inget, rätt skönt men det är ju självklart att vi ska åka till Sören så Klara Färdiga KÖR !!! 
 
 

Idag är jag så tacksam att vi både träffades i tisdags och stannade till i torsdags kväll. 

Livet ja livet! Njut av livet! Var rädd om livet. Det sist nämnda RÄDD det blev jag och mina barn i torsdags. Jag kom i något slags noll läge (chock) vågade liksom inte känna något. Det kom ett sms: innan ryktes sprids så är din pappa inte skadad men hans bil. Okej tänkte jag. Någon minut innan hade jag sett ett kort på Fb på bilen... Tänkte att den personen som körde den här bilen, undrar hur den mår, lever, skadad och isf hur skadad???

 
 

Som sagt noll läge... kronan har liksom inte ramlat ner... pling... att det var MIN pappa som körde bilen men han kan inte ha kört bilen in i lastbilen för MIN pappa lever, för jag pratade ju nyss med honom. Alltså jag förstår inte hur han överlevde! Min pappa Sören Göte Östlund lever! Vilken tacksamhet 🙏🏻 jag känner åt livet. Tack till dig, ängel som räddade honom till livet🌹